dinsdag 1 maart 2022

Rozetje 1

Hele leuke nieuwe uitdaging:

In Arnhem hebben we de Rozet, de bibliotheek. Onze bieb heeft verschillende locaties en gaat deze uitbreiden. Er worden lokalen op scholen omgetoverd tot Rozetjes. Nu mag ik meedenken met een van deze Rozetjes. Samen met de directeur van de school ben ik vandaag wezen kijken en hebben we heerlijk met ideeën lopen spelen. 

Ik ben nu begonnen met het visueel maken van de ideeën en dat wilde ik graag met jullie delen. Dan lopen jullie mee in het proces. Daarnaast ben ik de iPad (Procreate) aan het inzetten hiervoor. Is voor mij de eerste keer dat ik dat op deze manier doe, dus ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen.

Als eerste heb ik de plattegrond losjes getekend, met de hand op millimeter papier. Deze heb ik daarna verwerkt in een visuele samenvatting van het gesprek van vanochtend.

Je ziet de plattegrond, het logo van de bieb en foto's van het lokaal. De getekende boom wordt het lokale basis thema van het Rozetje. Naast de foto's staan de kleuren die in het logo van Rozet zitten, aangevuld met een groen en geel. Deze kleuren worden het uitgangspunt van het ontwerp.

Deze weergave is gepresenteerd aan het project team en akkoord bevonden.




Geen opmerkingen:

Kleurenverrassing 4