Een mooi voorbeeld van de markt verdelen in doelgroepen, kun je zien in de tijdschriften markt. Als je kijkt naar bijvoorbeeld de woonbladen dan zie je een hele mooie segmentering van de woonmarkt. Ieder blad richt zich op een bepaalde woonstijl. De VT wonen heeft een duidelijk andere doelgroep dan de Ariadne At Home. De bladen zijn allen specialist in hun eigen gekozen doelgroep. Je kunt je laten helpen, door deze segmentering, hij kan je op ideeën brengen.
Neem daarbij ook eens een kijkje in de buitenlandse bladen!!
NB bijna alle bladen hebben een facebook pagina, daar plaatsen ze vaak inspirerende foto's op!
Als docent van interieurvakken bij NTI krijg ik veel vragen. Een aantal daarvan vind je beantwoord in dit blog. Ook laat ik projecten, interessante boeken en andere fijne vondsten langskomen.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
-
Hieronder in een aantal foto's een makkelijke manier om een basisplattegrond te tekenen. Benodigdheden: Millimeter papier Calquepapi...
-
Millimeter papier is erg fijn om te gebruiken voor je plattegronden. Je kunt afmetingen goed weergeven en de vele lijntjes helpende b...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten