donderdag 31 augustus 2023

Kleur

 Misschien dat het komt doordat mijn zicht verslechterde, maar dit jaar ben ik me erg bewust geworden van kleuren. Ze beïnvloeden mijn gevoel direct. En ik kan erg blij worden van goede combinaties. 

In de eerste NTI Plus les maken we een abstract moodboard aan de hand van een gevoel of sfeer. Om mezelf daarin wat meer te oefenen en om jullie ook te laten genieten van kleur, zal ik er de komende weken in dit blog een aantal gaan plaatsen. Focus ligt daarbij niet op uitleg en theorie, maar puur op 'mooi' en 'bijzonder' en 'fijn om naar te kijken' en inspiratie.

En dan is hier de eerste 😊 

Deze is gemaakt in Canva. Toch kan ik zelf meer 'lezen en schrijven' met Power Point. 
Daarom in de volgende post nog een kleuren verrassing.

Geen opmerkingen:

Kleurenverrassing 4